sheltieflickorna.blogg.se
Agility, tävlingslydnad & rallylydnad

Gotland 20/6

Idag är första tävlingsdagen på Gotland avklarad, lite kallt och blåsigt med uppehåll!
Vi kom
Hit sent i onsdagskväll och bor toppenbra i en lägenhet i Visby.
Men till dagens tävling, jag har bara kört Chess idag och först var det agilityklassen och där lyckades vi nolla med ett bra lopp, jag höll i Chess lite då det var väldigt maxat och vi har aldrig kört på det förut, tiden räckte till en 7:e plats och första utanför SM-pinne.
I Hopploppet tänkte jag att jag skulle hjälpa Chess med slalomingången, vilket inte hon tyckte så vi fick en femma där, annars ett helt okej lopp, lite mindre flyktigt än agilityloppet.
Imorgon är det bara på det igen, då även med Rappa:)
Utsikten vid dagens midsommarmiddag, livskvalitet!:)



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback