sheltieflickorna.blogg.se
Agility, tävlingslydnad & rallylydnad

Resterande Gotlandsresa

Hej! Dagarna rullar på och imorgon åker vi hela team PG för att tävla agility på årets största agilityfest i Kalmar! Åh vad jag längtar och vad vi ska springa tjejerna och jag:)

Men nu tänkte jag berätta om resterande av Gotlandstrippen. Jag är så nöjd med Chess, på de tre dagarna vi tävlade diskade vi oss endast i ett lopp, ett lopp var nollat och resterande fyra mellan 5-10 fel. Men jag känner att vi hör hemma i klass 3, det är så roligt! Och vilket team VI är- bästa racerråttan!
Rappa körde 4 lopp och gjorde 4 diskar, men hon började visa attityd och sig själv på banan så jag är riktigt nöjd med henne också:)

Sista två dagarna på Gotland bara njöt vi en dag på Fårö och en dag i Visby med omnejd! Det var så härligt och välbehövligt med lite ledigt, god mat och trevligt sällskap vad mer kan man begära?!





Emelie

Fin bild:)

2014-07-01 / 23:43:17
BLOGG: http://emeliied.blogg.se
Sara Ekeberg

Gud, vilka fina hundar!

2014-07-02 / 00:11:25
BLOGG: http://sarahelenaemilias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback